عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان متن ناب و آدرس matnnab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 77
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1828
:: باردید دیروز : 1763
:: بازدید هفته : 9235
:: بازدید ماه : 9051
:: بازدید سال : 69191
:: بازدید کلی : 443991

RSS

Powered By
loxblog.Com

مجله اینترنتی متن ناب

راهنمای خرید اسکنر + معرفی بهترین اسکنرهای موجود در بازار
جمعه 17 آذر 1402 ساعت 11:2 | بازدید : 679 | نوشته ‌شده به دست متن ناب | ( نظرات )


در این راهنمای خرید اسکنر مدل های مختلفی را ارائه می دهیم که هر کدام برای اهداف متفاوتی استفاده می شوند. ما همچنین به شما می گوییم چه ویژگی هایی را هنگام خرید اسکنر در نظر بگیرید.

اسکنرها ابزارهای مفیدی برای ایجاد تصاویر دیجیتال از پروژه های کاغذی، ثبت رسیدها و فاکتورها و بایگانی سایر تصاویر و محتوای چاپ شده مانند عکس های قدیمی هستند. با اسکن تصاویر و برگه ها می توانید فضای مورد نیاز برای ذخیره ورق های چاپ شده را کاهش دهید.

همچنین می توانید تصاویر را دیجیتالی کرده و به راحتی در پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید به راحتی یک رمز عبور برای محافظت از اسناد مهم تعیین کنید.

همانطور که می دانید گزینه های مختلفی برای خرید اسکنر وجود دارد. انواع مختلفی از اسکنرها وجود دارد که هر کدام برای کاربرد خاصی طراحی شده اند. به عنوان مثال، اسکنرهای بزرگ اداری قدرتمند یا مدل های مسافرتی قابل حمل. در این مقاله بهترین انواع اسکنر را که بر اساس بررسی های گسترده انتخاب شده اند به شما معرفی می کنیم. پس تا انتهای این راهنمای خرید اسکنر با ما همراه باشید.

راهنمای خرید اسکنر

قبل از معرفی بهترین اسکنرهای موجود در بازار، خوب است نکاتی را که قبل از خرید اسکنر باید به آن توجه کنید، در نظر بگیرید. به طور کلی دو نوع اسکنر وجود دارد: اسکنرهای اداری و اسکنرهای دستی. اسکنر اداری برای افرادی مناسب است که روزانه تصاویر و اسناد زیادی را اسکن می کنند.

برای افرادی که تمایل به اسکن چند فایل در هفته دارند، یک اسکنر قابل حمل و نسبتا سبک می تواند گزینه خوبی باشد. به غیر از این نکات دیگری نیز وجود دارد که باید در این راهنمای خرید اسکنر به آنها اشاره کنیم.

تایپ کنید

اسکنرهای اداری بزرگ هستند و به پریز دیواری نیاز دارند. در نتیجه برای جابجایی و حمل و نقل مناسب نیستند. اکثر این اسکنرها دارای یک تغذیه کننده خودکار اسناد (ADF) هستند که برای پردازش اسناد انبوه طراحی شده است. در مقابل، اسکنرهای قابل حملی وجود دارند که با باتری یا اتصال USB کار می کنند. این اسکنرها قابل حمل و مقرون به صرفه هستند، اما اسکن آنها کمی زمان می برد.

سرعت اسکن

هنگام خرید اسکنر با هر برندی، مانند اسکنر eVision یا اسکنر کانن، مطمئن شوید که اگر روزانه اسکن زیادی انجام می دهید، به دنبال مدلی با تعداد صفحات بالا (PPM) باشید که به معنای اسکنر بالاتر است. سرعت؛ در این صورت بهتر است از یک عدد 2 رقمی استفاده کنید. به طور معمول، این رقم برای صفحات سیاه و سفید و رنگی به طور جداگانه بیان می شود.

وضوح

وضوح تصویر اسکن شده را مشخص می کند. به دنبال اسکنر با وضوح 300 نقطه در اینچ (DPI) باشید که بهترین تعادل سرعت و دقت را ارائه می دهد. اگر می خواهید با بالاترین وضوح ممکن اسکن کنید، به دنبال دستگاهی با وضوح 600 dpi باشید.

دوبار اسکن کنید

اسکنرهای دوبلکس  آوافرهنگ می توانند پشت و جلوی کاغذ را به طور همزمان اسکن کنند، بدون نیاز به تعویض کاغذ. اگر اغلب به صفحات رو به جلو و عقب نگاه می کنید، این ویژگی می تواند به شما کمک کند.




|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: